سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موبایل فور پرشین

عکاسی اگرچه ممکن است کاری ساده و آسان به نظر برسد، اما یکی از حرفه‌هایی است که به دانش فنی نیاز دارد. حتی عکاسان حرفه‌ای هم ممکن است هنگام عکس گرفتن دچار اشتباهاتی شوند. در این مقاله به برخی از این اشتباهات و راه‌حل آن‌ها می‌پردازیم. با موبایل فور پرشین همراه باشید.

ادامه مطلب...

متاسفانه هک شدن ADSL به پدیده ای همه گیر مبدل شده و افراد حتی با دانستن اطلاعات کمی از هک و روش های هکینک اکانت ADSL را بدست می آورند. در ادامه با موبایل فور پرشین همراه باشید تا برای جلوگیری از دزدیده شدن اکانت ADSL چند روش را به شما معرفی کنیم :

ادامه مطلب...

چندی است که شرکت های تولید کننده ابزارهای الکترونیکی گرایش بالایی به استفاده از نمایشگرهای 2?5D پیدا کرده اند. اما چطور ممکن است که چیزی بین فضای دو و سه بعدی وجود داشته باشد؟ حقیقت آنجاست که این اصطلاح حقیقتا به یک خصوصیت طراحی مربوط می شود و صرفا برای فروختن محافط های تقریبا به درد نخور مورد استفاده قرار نمی گیرد.

ادامه مطلب...

کوچکترین بی احتیاطی می‌تواند به از دست دادن لپ تاپ یا تبلت منجر شود؛ اگر این دستگاهها گم شوند، ممکن است تمام اطلاعات با ارزش ذخیره شده در آنها به دست سارق هویت بیافتد.در ادامه با موبایل فور پرشین همراه باشید.

ادامه مطلب...

پیام رسان تلگرام این روزها در حال تبدیل شدن به محبوب ترین اپلیکیشن مسنجر در بین کاربران ایرانی است که این محبوبیت را مدیون امنیت و سرعت فوق العاده بالا در کنار رابط کاربری ساده و روان خود است.

ادامه مطلب...