سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موبایل فور پرشین

Google Photos سرویس ابری است که اخیرا از سوی گوگل عرضه شده است و به کاربران اجازه می‎دهد که مقدار نامحدودی از تصاویر با کیفیت بالا را بدون نگرانی در رابطه با سقف ذخیره سازی و هزینه‌ها، ذخیره سازی کنند. اگر شما شخصی هستید که با گوشی خود تصاویر بسیاری می‎گیرید، ممکن است در نظر گیری این سرویس ارزشش را داشته باشید.



1.Upload-Google-Photos
این سرویس که خبر آن در کنفرانس سال 2015 توسعه دهندگان I/O گوگل اعلام شد، در پلت فرم‎های متنوعی وجود است، از جمله the iOSweb و البته آندروید. ولی اگر شما عکس‎های فوق العاده زیادی بر روی اپلیکیشن Photos برای مک بوک که آن هم اخیرا عرضه شد، داشته باشید چه کار می‎کنید؟

در این مقاله‌ی آموزشی کوتاه، من دو راه به شما نشان خواهم داد که توسط آن‎ها به آسانی تصاویر موجود در کتابخانه‎ی اپلیکیشن Photos خود را به سرویس مذکور کپی کنید.

در ادامه با موبایل فور پرشین همراه باشید.

شما نمی‎توانید به آسانی تصاویر خود را مستقیما از اپلیکیشن Photos در مک بوک خود به سمت Google Photos بر روی وب بکشید. ابتدا، شما باید تصاویر را از اپلیکیشن Photos خارج کنید.

مرحله‎ی 1: تصاویری را که می‎خواهید به سرویس گوگل کپی کنید در اپلیکیشن تصاویر برای مک بوک، انتخاب کنید.

مرحله‌ی 2: یک پوشه روی دسکتاپ خود ایجاد کنید.

مرحله‎ی 3: تصاویر را داخل پوشه‎ی ایجاد شده بکشید.

مرحله‎ی 4: پوشه را باز کنید و تصاویر خارج شده را به پوشه‎ای در سرویس Google Photos در مرورگر وب خود بکشید

یا، اگر می‎خواهید کنترل بیشتری نظیر چیزهایی نظیر نام گذاری داشته باشید می‎توانید تصاویر را انتخاب کنید و روی بخش File → Export کلیک کنید.

این کار باعث می‎شود شما کنترل بیشتری روی فرآیند خارج سازی داشته باشید. زمانی که تصاویر خارج شد، مرحله‌ی 4 را همانطور که بالا ذکر شد، کامل کنید.

2.Photos-app-Export-Mac-1024x571

کپی کردن تصاویر از اپلیکیشن تصاویر روی مک به داخل سرویس گوگل آسان است ولی، فقط به یاد داشته باشید که شما باید تصاویر را در ابتدا به شیوه‌ای خارج کنید.

نظر شما چیست؟ آیا مهاجرت به سرویس گوگل را در نظر خواهید گرفت؟ اگر جواب مثبت است، دلیل آن را با نظرات خود در زیر به ما بگویید.